Biuro podróży wypłaci rekompensatę za zepsute wakacje, o ile uzna reklamację klienta. Skończyły się wakacje. Wiele osób jest już po urlopach. Nie wszyscy wspominają je dobrze. Jedni mają poważne zastrzeżenia do hotelu, inni do organizacji wypoczynku..– Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, jeżeli w trakcie imprezy klient stwierdza wadliwe wykonywanie umowy, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi oraz organizatora turystyki – mówi Piotr Henicz, wiceprezes biura podróży Itaka.

 W umowie z touroperatorem powinna znajdować się jednoznaczna klauzula...
 
Więcej w serwisie rp.pl, w art. Janiny Blikowskiej z dnia 17.09.2017, pod adresem: http://www.rp.pl/Ubezpieczenia/309179996-Gdy-pokoj-nie-mial-widoku-na-morze.html#ap-1

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy
Imię i nazwisko (*)
Uzupełnij
E-mail (*)
Podaj prawidłowy adres
Telefon
Nieprawidłowe dane
Temat wiadomości
Nieprawidłowe dane
Wiadomość (*)
Uzupełnij
Dołącz plik (do 2MB)
Nieprawidłowe dane
Kod (*) Kod
  Odśwież
Nieprawidłowe dane


 
 
 
  
  

 

Dolna Wilda 88/7 | 61-501 Poznań 

Zadzwoń do nas: 501 366 643  

Back to top
Back to top